Post by avulraseting on Feb 16, 2022 13:46:46 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Art of War: Legions ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Art of War: Legions IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snyder mange primogems ▞▞▞
▞▞▞ Art of War: Legions 2022 version ▞▞▞
Sjovt spil
Bedste spil
Falsk annonce og rip annoncen fra et andet spil, der er en anden ripoff. Bliver træt af dette.
Serverproblemer fortsætter konstant med at rive mig af vindpoint og vinder sig selv, hvis det ikke var for det faktum, at dette spil er mine børnebørn, og jeg hjælper ham med det år, han er væk, jeg ville allerede have afinstalleret dette spil. Der er ingen måde at bevise det, fordi du ikke kan uploade de fotos, du tager. Så du kan ikke komme videre, som om du skulle være i stand til 2, fordi spillet fik mange problemer
Elsker dette spil hidtil
Meh i bedste fald elsker jeg build the team-aspektet, men du falder fladt, da jeg ikke kan kontrollere handlingen! Det er en fylde bestyrelsen og oplade spil! Ingen strategi, ingen taktik, ingen evner til at trække en fjende ud af et kritisk sted at udnytte. Kun en mine er højere niveau og flyver, så de ikke rigtig kan blive ramt for at decimere hære 3,4,6 gange din størrelse! Jeg ser et godt spil her, men et strategisystem skal komme ind. Det kedede mig inden for fire dage, så du går.
Spillet det temmelig interessant, men mangler udfordring. Jeg er omkring 250 niveauer i, og jeg har endnu ikke haft en tæt kamp. Konceptet er ret godt, men det skal være mere udfordrende at være fantastisk. Måske tilføje bonusmål til niveauerne eller headhunts, som at bruge mindre end antallet af enheder eller kun bruge bestemte typer enheder.
Sjovt nok and it bliversørgere det fedtogfordrende
Spil ikke, hvis du tror, at den annonce, jeg lige har set med en flok mennesker, der løber gennem porte, er ægte spil. Jeg vil slette spillet bare for at sende en annonce som thatm
Super sjovt spil, der får dig hooked. Der er mange måder at komme videre uden at bruge penge, selvom du helt sikkert har et ben op, hvis du gør det. Det gør jeg ikke, Og jeg føler, at jeg stadig skrider frem med en god hastighed. Annoncer er valgfri, men giver dig et stort løft. Den nye ekspeditionstilstand er fantastisk! Det er simpelt indtil videre, men meget sjovt og ret udfordrende. Ord er, at det bliver en fuld udgivelse senere, så jeg håber det sker
Spil er for dyre, når du køber. Men let at tjene. Hvis du spiller 10 minutter, kan du tjene 200 spil, men når du prøver at købe det for dyrt som 80 james for en dollar. Giv venligst 120 spil mindst for en dollar. Og vær venlig at bruge vip-prisen. I en måned er 4.99 eller 9.99 måske godt. Dette spil er helt dyrt venligst reduse i app købsprisen.
Elsker spillet...men det har desperat brug for et bedre overblik over slagmarken. Når på hogher niveauer...nogle gange ender NPC ' er med at kæmpe for skærmen, og du kan ikke se.
Tak til udviklerne for at udgive et spil, der ikke kaster eksterne annoncer i dit ansigt mellem hvert niveau eller for at gøre fremskridt. De er endda tilbageholdende med de" interne " annoncer (dvs.pakkebundter osv.)- de er altid tilgængelige, men gemt til siden. Jeg finder dette spil sjovt og engagerende. Du kan bruge en masse$$, hvis du vil have pakkerne, men du kan også spille uden, hvis du har tålmodighed til at akkumulere spilkomponenter over tid. Den eneste grund til, at dette ikke får fem stjerner, er, at nogle af elementerne er uklare (for eksempel er jeg stadig ikke sikker på, hvad en "shard" er, og hvordan man får dem.) Lidt mere forklaring, eller sted at klikke for at få det, ville være nyttigt. Men på trods af det var jeg i stand til at starte op og få en masse sjov ud af at spille uden vejledning. Jeg har tænkt mig at kigge efter andre spil fra denne udgiver.
Kan ikke logge ind igen! Kom nu fyre, jeg har kun været i stand til at logge ind to gange i fortiden 5 dage.... Sendt en e-mail... Hvis jeg ikke er tilbage i spillet om 2 dage, sletter jeg, og jeg vil have en refusion på det, jeg har brugt i spillet. Amy2016 Dronning2016
Godt
Dette er det bedste spil på jordens kant, og det har været travlt fo kalder det fjernbetjeningen til det hele, og den eneste grund til at få det var fordi fjernbetjeningen er det hele igen, men det er stadig tilgængeligt på min telefon, så det betyder ikke noget, om det fungerer, men det fungerer ikke for selve batteriets levetid er det for svært for mig, og det har ikke noget problem hos mine forældre eller de faktiske mennesker, jeg kender, men det er meget mere end bare fjernbetjeningen og den måde, den fungerer på, men det ser ikke ud til, at det
Jeg kan godt lide dette spil, men i ekspeditionerne er de uretfærdige udgangspunkt irriterende og chaper 5 håndtag 20 er lige BS det er umuligt at vinde ikke tilfreds med den del
Anstændigt spil. Har brug for meget forbedring og bedre kodere. Alt for mange fejl, men generelt et godt spil. Pas på det er en kontant grab. Ja u kan spille uden at betale, men tager en masse grind og tid til at komme overalt...og jeg mener en masse
Elsker det, men det fortsætter med at gå ned, og jeg er ikke sikker på, om det er min celle eller appen, men det er sjovt at spille og nemt at få mønter/perler. Jeg er stadig forvirret over at udjævne soldaterne, men det er en god tidsrøver, og du løber ikke tør for ting og er nødt til at stoppe som de fleste spil. Ligesom 3 gange annonce ting, fordi jeg kan vælge, om jeg vil have flere mønter eller ej. Jeg kan godt lide de freebies, jeg får hver dag, når jeg logger ind, nogle ting er vanskelige, men det ville være kedeligt, hvis jeg vandt alt hele tiden.
Godt spil
Skam. Spillet er godt. Reklamerne for dette spil er dog vildledende. Jeg plejede at poke sjov på annoncerne på grund af hvor dumme de syntes at være. Men spillet er godt! Hvorfor ikke annoncere det store spil, du har lavet i stedet for at forsøge at lokke folk ind med et andet spil?
😊😊😊😊😊😊
Jeg nød virkelig dette spil, da jeg begyndte at spille. Jeg gav endda en stjerneanmeldelse med 5 stjerner. Spillet er dog blevet en klynge. For mange ændringer på tilfældige tidspunkter i løbet af sæsonen og skæve heltestyrker, der fjerner alle strategiske aspekter af spillet. Det er virkelig en skam, fordi spillet var virkelig sjovt. Det kan nok være for folk, der lige er begyndt, hvis du finder ud af, hvilken overmandet helt at få, og udviklerne ændrer det ikke for meget.
Hvis jeg kunne give dette nul stjerner ville jeg. Total falsk reklame. Det viste små hærfolk, der gik gennem porte for at få tal, og det er ikke sådan. Sletter det nu.
Edit: hvorfor endda bruge et nummereringssystem til din hær, når det er helt friggin ubrugeligt? Du har niveau 200.000 hærens fuldstændig udslettende niveau 500.000 hærens. ikke et strategispil i det mindste. Du har brug for penge for at vinde og meget af det. Penge de fleste ikke har på grund af scamdemic. Trist din virksomhed har at bytte på folk som at.
Det var ikke noget som annoncen viste det at være. Det er virkelig klodset og optegnet. Hvis jeg kunne gennemgå med 0 stjerner, ville jeg
Gg
Godt spil. Vær forberedt på at bruge tusinder, hvis du forventer at konkurrere på et højt niveau. Dyreste spil jeg nogensinde har spillet. Stærkt investeret nu ellers ville jeg gå væk.
MÅ IKKE HENTE!!! LÆS VENLIGST!!! Den version, der vises i annoncer på sociale medieplatforme, er ikke det egentlige spil. Der er ingen matematik eller moderne element til dette spil. Uanset hvor mange niveauer du spiller, ændres brættet ikke. Så vidt devs gå gemme dåse svar. Du ved, du forfalsker annoncer bare for at få folk til at hente spillet og stjæle deres penge. Vil rapportere dette spil til google som et fupnummer.
Jeg elsker det der er ingen annoncer, og hvad jeg elsker ved det er, at det tager tid at blive god, og det er virkelig nemt at få gode enheder, og til sidst kan jeg godt lide opdateringerne og klanerne. # ingen annoncer
Gode gamle
Street Racing 3D Perlumbaan dbb
Alt for repetetive og priserne er vanvittige
Dette er et meget godt spil, men der er nogle steder, hvor forbedringer kan foretages. Gode ting: - ingen pop-ups, når man spiller. - Let at forstå. - Forskellige tropper og helte. -Du kan have mange forskellige playstyles. Hvad skal arbejde: - du skal gøre det, så spilleren ikke har brug for en Facebook-konto for at deltage i arenaen. - Du skal tilføje en klan eller guild system. - Spilleren skal være i stand til at kontrollere heltens evne. For eksempel når jeg spiller Ivan, savner hans evne 90% af tiden.
Chill spil
Jeg kan godt lide det, det er et godt koncept for et spil, men der er ingen mening, når du ikke kan nyde hele spillet. Lad mig forklare. Du maler hele dagen med at opgradere tropper, få nye, gemme dine perler fra specielle missioner for at købe specielle tropper, efter et stykke tid med at brænde igennem kampagnen, vil du gerne spille mod en rigtig person. Men når du prøver at stå i kø med nogen, har hver eneste person, du finder, deres tropper maksimeret, og deres område er helt fyldt op. Dette spil er løn for at vinde.
Jeg ville give en fuld 5 stjerner, men hero-systemet er lidt underligt, og belønningen for niveauer skal ændres, når du går ind i højere niveauer, da det stigende behov for ædelstene virkelig gør mønter mere eller mindre irelevent. Du kan også gøre en anden brug for mønter til at mitagere dette problem. Alt i alt et solidt spil, men kun et par dele skal arbejdes på.
Jeg nyder virkelig dette spil, da det er let, enkel, annoncer er ikke et problem, og der er godt forhindringer, du godt støder på, og det er fantastisk, fordi det giver dine flere ting at gøre. Der var tidspunkter, hvor du skulle male i et stykke tid, men kom hele kan ikke lide en udfordring? Også dette kommer fra en gratis at spille spiller. Der mange flere ting, som jeg gerne vil sige om, hvorfor dette spil er stor, men jeg overlade det til dem, der overvejer at hente. Jeg håber du kan lide det så meget som jeg gør
Godt spil, du kan betale, men du kan også komme igennem uden at betale. Jeg kan faktisk godt lide et af sidespilene mest. Ekspedition Tilstand. Jeg ville hente et spil, der var netop den tilstand. Flytter til en stjerne. De vil aldrig tilføje flere ekspeditionsmodusniveauer. Jeg flytter det tilbage til 5, hvis de gør det. Det var den eneste del af værdien i hele spillet. Opdatering, jeg fik de nye kapitler. Tak. Tilbage til 5 stjerner!
Ok, så jeg er afhængig af dette. Jeg venter spændt på 7 o ur til at komme rundt, så jeg kan gøre alle mine opgaver/opgaver/samlinger. Til de ppl, der klager over, at det er en pengegrop, du tager fejl. At købe noget er rent valgfrit. Bare brug for tålmodighed. Dens bare en masse sjov!
Et rigtig solidt spil til at dræbe tid og bare have lidt afslappet sjov. Kampe kan have masser af bevægelige enheder, er kaotiske og underholdende, og spillet gør et anstændigt stykke arbejde med at få dig til at føle dig som en kommandør. Spillet får gentagne, selvom, med lidt variation i spillet. Også, hvor er vores sandkasse for at skabe vores egne kampscenarier uden at bekymre sig om progression? Endelig er mikrotransaktioner (især VIP) groft overpris. Absolut ikke bruge penge.
Mega godt
Ultimate løn for at vinde. Jeg spillede dette i lang tid, og det elsystem, de bruger, giver slet ingen mening. Jeg fik over 1000000 magt og tabte til folk med halvdelen af min magt, men de havde en bedre helt. Komplet løn for at vinde.
Næppe et spil, virkelig. Gik og "spillede" de første 100 niveauer samtidig gør andre ting, aldrig tabt en gang. Lame grafik, ikke-engagerende gameplay, ingen strategi nødvendig, ingen udfordring, ingen sjov, og en absurd mængde købbar tripe, der er så klart spild af penge, jeg ville medlidenhed med enhver, der faktisk brugte penge. Vil ikke revidere dette "spil".
Sjov
Fin spil til at dræbe tid